woensdag 10 september 2014

7. Vragen!

(tijdens het "low car diet" proberen 1000 Nederlanders tussen 10 september en 10 oktober 2014 zo min mogelijk autokilometers te maken. Op dit weblog een persoonlijk verslag van die wedstrijd)

Nog 8 uur tot de eerste fiets-/bus-/treinreis. Maar hoe moet dat nu?

Doe ik een jas aan?
Is er een fietsenstalling bij de bushalte?
Neem ik krentenbollen mee of kan ik die in de bus kopen?
Wat als de bus te vroeg komt?

Vragen waar ik als autorijder nooit over na heb hoeven denken. Want:

- de auto is ook een fietsenstalling (altijd een vouwfiets achterin),
- de auto heeft altijd een krentenbollen- en watervoorraad,
- er ligt altijd een jas en een colbertje in de auto (voorbereid op elke gelegenheid en omstandigheid),
- net als een standaardtas met schone kleren voor noodgevallen.

Oké.
Voor de zekerheid ga ik morgen dus met jas, colbertje, een rugzak met kleren en krentenbollen en ruim op tijd richting bushalte. Niet voor een gat te vangen. Hm, even checken of de banden van mijn fiets wel hard zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten