maandag 8 september 2014

4. Klaar voor de start?


De kaart is binnen: mijn OV-vrijbrief. 

Twee dagen afkicken nog, maar dan is er geen ontkomen meer aan: ik "mag" 31 dagen mijn auto laten staan en ga er eindelijk achter komen of het openbaar vervoer een alternatief kan zijn. Wat eerst vooral een tof experiment leek, begint nu wel serieus te worden.

Een maand lang geen filemeldingen aan het einde van de dag meer checken, dat is het goede nieuws. Maar wat komt daar voor terug? Ik denk dat ik wel tegen een aantal "dingetjes" aan zal lopen. Zoals:

- het (verwachte) voordeel van de trein is dat je er je tijd nuttiger in kunt besteden. Maar gaat dat werken op de tijdstippen die ik wil gaan gebruiken? Kan ik überhaupt mijn laptop uitklappen om 7 uur 's morgens? Krijg ik een zitplaats?
- Hoe ingewikkeld gaat het vervoer tussen thuis en station zijn? Pak ik de bus of de fiets? En als ik de bus pak, fiets of loop ik dan naar de bushalte?
- Hoe ga ik straks al mijn afspraken overdag plannen? 

Nog twee dagen en alles zal duidelijk worden :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten